2018. augusztus 25., szombat

Watcham Nee- Hallgass a benned lakó főnökre

“Nyár vége volt, amikor egy gépész és annak felesége házában időztem egy dombon, ahol az én szolgálatom volt egyszerű hitben Jézushoz vezetni őket. Amikor eljött az ideje, hogy visszatérjek Shanghaiba, otthagytam nekik egy Bibliát.”


“A tél folyamán a férfinak szokása volt alkoholt fogyasztani az ételhez, néha többet is. Hamarosan hidegre fordult az idő és ahogyan az szokásává vált a bor ismét ott volt az asztalon. Meghajtotta a fejét, hogy hálát adjon az ételért. Most azonban egy szó sem jött ki a száján! Egy-két kísérlet után a feleségéhez fordult. “Mi nincs rendben?” – kérdezte. “Miért nem tudunk ma imádkozni?” A felesége kezébe vette a Bibliát, de hiába lapozgatta, hogy választ találjon a problémára. Nem tudtak magyarázatot találni; én pedig távol voltam. “Csak idd meg a borodat!” – mondta a felesége; de nem itta meg, mert tudta, hogy neki hálát kell adni és nem tudott. “Félretette a bort” és ekkor felkiáltott; és akkor együtt kértek áldást az ételre.

“Amikor később a férfi látogatóba mehetett Shanghaiba, elmesélte nekem a történetet. A mondás ismert lett Kínában: “Nee testvér” – mondta: „A bennem lakó főnök nem engedte, hogy igyam!” “Nagyon jó” – ismételtem. “Mindig hallgass a benned lakó főnökre!”

(Nee Watchman. “A Table in the Wilderness.” Wheaton, Illinois: Tyndale House Publishers, Inc.,1978. pp February 29).

Fordította: Abonyi Sándor-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése